Madde

Helg

Publicerad 2012-09-22 07:04:35 i Allmänt,

Veckan har rullat på och helgen är här igen.
Ingen träning denna vecka då jag kängan en förkylning igen :(
Men jag känner mig bättre och hoppas jag kan köra i gång igen på måndag.
Trotts att jag känt mig dålig så känner jag ändå en rastlöshet i kroppen, så blir skönt att komma i gång igen.

Oliver är på ett minibandyläger. Lämnade han uppe på lejdet i går kväll och så blir det hämtning vid 12 tiden i dag för att köra ner han till sporthallen för fortsatt aktivitet, där blir det bandyträning och avslut med en liten bandyturnering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela