Madde

Vilken dag

Publicerad 2012-05-25 20:29:50 i Allmänt,

Trodde det skulle bli sjukstuga här i dag. Men William sov till kl 10 och va piggare än vanligt och inget tecken på sjukdom.

Efter frisör besöker vart det gräsklippning i det varma fina vädret, när jag nästan var klar går handtaget av. Så typiskt,Robert fick till nått provisoriskt, men blir väl till att köpa någon ny, inte direkt va jag vill lägga pengarna på.

Nu sitter vi i solen och tar igen oss med ett glas rose efter 9 års festen.
Av 8 bjudna kom 3, två sa till i dag att de inte skulle komma och en dök inte upp. Är det inte sjukt!?
Hur tänker man liksom?
Vill man att sina barn ska ha det så när dem har kalas?

Oliver är alla fall nöjd och de som var här hade roligt. Kommer med lek tips imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela