Madde

Pollenchock

Publicerad 2012-05-04 20:48:36 i Allmänt,

I går kom pollen till mig på riktigt. Jag har haft lite känningar men i går vart en dag som av så jobbig. På kvällen kunde jag inte ha mina ögon öppna för det va så jobbigt. Så jag låg i soffan och blunda och lyssnade på tv:n.

När jag och mamma va och shoppade till mig för ett tag sen köpte jag ju ett par rosa byxor och de har legat i garderoben och jag har inte riktigt vågat sätta på mig dem. Men i går så betsämde jag mig för att ta dem, jag fick så mycke beröm för mina byxor alla tyckte de va tuffa,snygga ja alla påpeka dem positivt över allt. Så det kändes kul :)

I dag har det varit en hemma dag och det har verkligen känts bättre med pollen i dag. Kankse för att jag hållt mig inne vad vet jag.
William har också blivit utsatt så han är väldigt låg. Själv har jag städat, spelat spel med William och bara haft en lung och skön dag helt enkelt. Vi har även lekt brevbärare,Willim fyller snart år så han ska ha ett kalas nästa helg.
Efter gårdagens pollenchock så kände jag att nu kommer min träning stupa men jag fick ju till ett hemmapass, får se hur det kommer fungera med löpningen nu fram över då jag på min uppvärmning i dag kände att det va tungt med andningen. Det känns mindre kul.

JA JA det visar sig och jag hoppas att det blir lindrigt jämfört med hur jag haft det förr om åren.

image description

Kommentarer

Postat av: Solveig

Publicerad 2012-05-05 09:27:35

Tänker på det där med din allergi. Man kan ju söka för den och kanske kan du få såna allergisprutor i förebyggande syfte så du slipper må så dåligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela