Madde

Picknick i det gröna

Publicerad 2012-05-29 22:47:34 i Allmänt,

Hemma efter en trevlig kväll :)
Super nöjd med resultatet på kvällens vårrusetlopp, 24 blankt! Kan ni förstå ?
Sen hade vi en trevlig picknick i det gröna.

Mamma har vart hemma med änglarna och det hade funkat så bra.
Bästa mamma hade även vikt våran tvätt. Tack mamma ;)
Det är ju så skönt när det är sånt kanon väder och tvätten kan torka ute, vips så får man bort allt på samma dag inget som hänger och väntar på en i flera dagar.

God natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela