Madde

Underbara ungdomar

Publicerad 2012-01-14 08:38:48 i Allmänt,

Jobbkvällen i går gick fin fint. Kul och gästspela lite. Ungdomarna är ju bara för underbara :)
Det spelades Chicago och jag vann såklart. Vi kollade på The voice och bara snacka massa skit. Saknar det faktiskt , förr jobbade jag en kväll i veckan och va tredje helg.

Nu ligger jag och njuter i sängen och vill inte gå upp. Killarna gick precis i från mig och tycker jag ska ta mig upp och göra frukost. Det är väl kanske dags att starta upp dagen som kommer bjuda på lite av varje.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela