Madde

TRX

Publicerad 2012-04-16 17:07:02 i Allmänt,

Fick bli ett intervallpass på löpbandet i dag.
Värmde upp 5 minuter
Sen vart det 45 sek löpning 10 ståvila
Ökade 1km varje minut. Startade på 10 km/h och tog mig upp på 16km/h hade som mål 17 men började göra ont i höger höft/skina. När jag kom till 16 km/h så vandrade jag ner till 10 km/h och sen varva ner i 3 minuter.

Så vart det lite mage på det. Prövade även på TRX banden.
Fötterna i öglorna, stående i armhävsställning och dra in knäna mot magen - pendla med benen åt sidorna - stående plankan.
( snodde bilden av Mia,hoppas okej?)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela