Madde

Badkalas

Publicerad 2011-05-28 13:07:45 i Allmänt,

Oliver fyller 8 år på måndag. Jag fråga honom för några veckor sen hur han ville fira sin 8 års dag. Såg framför mig alla killarna i klassen och fullt öss här hemma. Men när han sa att han ville bjuda 4 killar i klassen och så en kompis till. Visst sa jag det blir bra då kan vi åka till Upplandsväsby och bada. Han vart jätte glad!! =)

Så i går när som sluta skolan kl13.15 så packa vi in oss i bilarna och åkte till vilundabadet. Det vart en toppen eftermiddag. Dom badade för fullt och så fika vi saft,cakepops,havrebollar och så glass.
Oliver va jätte nöjd i går kväll.
Jag hade kommit i håg kamera och här skulle det fotas,jiha. Eller inte batteriet va slut så det vart inga fina bilder,morrr alltid är det nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela