Madde

Besök hos familjen Roberts

Publicerad 2011-03-28 20:20:05 i Allmänt,

Det vart lite stressigt på morgonen i går eftersom vi ställde om klockan.Förlora en timme :(.
Ungarna klädde på sig till slut och satte sig i bilen medans jag skulle fixa det sista och då ringde telefonen och det va Elias som ringde och ville leka med Oliver. Tur för han för han ville helst leka men fick inte ringa någon för mig så han vart så nöjd. Så jag och William åkte i väg själva till Svennsboda och familjen Roberts.
Alltid lita mysigt,vi börja inne en stund och sen gick vi ut i i solen gunga, åkte lite pulka och grilla korv. Massa uppdatering får Karin,me like :D.



Levererade även två tittskåp men fick bara med en på bild.



Sen tog vi oss hem och väl hemma blev det lite av röjning efter helgen,middag och ett tränings pass.
Summa sumarum så va det en toppen hleg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela