Madde

Seg dag

Publicerad 2011-06-17 20:01:12 i Allmänt,

Så har den här dagen gått också. Förmiddagen höll vi till hemma och gjorde i princip ingenting. Efter lunch hämta vi mamma på busstationen och körde upp henne till torpet. Stanna till på ica ochhandla lite så vi kunde baka kakor när vi kom hem.
Dom vart rätt stora visste inte hur mycke dom skulle svälla ut när första gångenjag gjorde dom men dom vart goda.

Nu har vi precis haft fredagsmys med film och ostskruvar. När jag va mammaledigmed William så kolla Oliver på tv varje dag när jag gjorde middag och då gick en teknad serie som heter Avatar så det va den filmen vi hyrde va dock endast med svensk text så jag fick sitta och läsa för Oliver hinner inte med allt.
Den va jätte spännande så nu hoppas vi på en fortsättning

När barna lagt sig ska jag kolla på en egne fiilm och njuta i soffan.


Filmen med barna


Min film till kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela