Madde

Lite små shopping

Publicerad 2011-07-21 20:19:21 i Allmänt,

I dag hämta vi mamma och åkte mot Solna.Där kolla vi in deras nya lägenhet,super mysig och vilket läkert fönster dom hade i vardagsrummet. Ska ta en bild nästa gång så ni ska få se.
Sen åkte vi till barkarby och kolla på soffor sängar mm. Men mamma kunde inte bestäma vad dom skulle ha.
Själv skulle jag ha tittskåp, men vet ni vad det värsta är?? JO att dom har slutat tillverka mina skåp/ramar jag använder mig av. Känns väldigt jobbigt!! Nu måste jag hitta på nått annat. Har två beställningar just nu men till dom har jag två skåp kvar men sen da.Jag vet att det är några som komme vilja ha så måste hitta en lösning fort. Säg till om någon har nån idé.
Men jag hitta lite annat smått och gott som åkte ner i påsen. Så hitta jag en jätte fin matta,det va en nyhet och jag hoppas på att den kommer ut i lite större storlek snart för den dom hade kändes lite liten. Så tog jag hem brochyrer på nya skåpluckor till köket. Ska kolla va det skulle kosta och byta, skulle vilja ha högblankt här hemma.
Väl hemma så blev det lite middagsfix och där efter så har jag nu städat huset och det är så skönt efter när allt är rent och fint. Kan ju njuta i kväll för sen i morgon röjs allt runt igen :)

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela