Madde

Ledig vecka

Publicerad 2011-01-03 11:48:31 i Allmänt,

Nu har jag en ledig vecka och det ska bli så skönt att bara få vara. Oliver har dag innebandy läger i dag och i morogn mellan 9-14. Så jag och William gick med till nya hallen i morse och lämna honom.Ska bli spännande och se vad han tycker.
På vägen hem ville william till en park,lite svårt sa jag när det är så mycke snö men vi pulsa oss fram till gungan och körde ett rejs.
Väl hemma ville William leka med en kompis så han ringde Viktor. Så nu sitter jag här hemma helt själv och bara njuter av tystnaden.
Tänkte försöka ta mig ut på en joggingrunda. Sen i kväll ska jag åka in till stan och käka middag med Jessica och Linda.Tänkte åka in lite tidigare och kolla lite affärer :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela