Madde

Vad sa du?

Publicerad 2011-12-14 17:27:50 i Allmänt,

I morse vart det en härlig morgon, inte. Vi hade tid hos öronläkaren med William. Han skrek och svor och va så sur, för han skulle inte till någon jävla öronläkare. Men vi kom dit och då var han lugn. Han va jätte duktig! Han hade vätska och luft bakom öronen och hörsel testet va inte bra på höger öra. Han fick göra om tre gånger. Så nu ska vi tillbaka i slutet på januari och så ska vi göra om testerna. Han prata om att det kanske blir rör insatta men vi får se han ville träffa William några gånger först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela