Madde

Jul i vårt hus

Publicerad 2011-12-22 15:51:44 i Allmänt,

Handlingen gick bra, men vart lite orolig, för julgransbelysning och annat julpynt till gran va ju i princip slut över allt. Men i sista butiken så hitta vi lite.
Barnen har klätt granen och nu görs det skinka och rullas köttbullar förfullt.
Nu ser jag att granen är lite sned, så det får vi fixa till efter köttbullsrullningen.
I kväll blir det lite träning och när barna somnat ska de sista klapparna slås in, så man bara kan ta det lugnt i morgon kväll. Brukar alltid sitta kvällen innan i sista stund och känner mig stressad. Men inte i år inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela