Madde

träning,bullbak,barnvakt

Publicerad 2010-09-25 22:30:14 i Allmänt,

Börja denna morgon med att barna vakna tidigt fattar inte varför. Dom är ju uppe längre på fredags kvällen och tvingas upp så tidigt på varadgs morrnar. När börjar dom vilja sov på morgonen???
Kräver igentligen inte så mycke men att dom sov typ till åtta alla fall.
Fick bli träning vid tio tiden, sen hem och baka bullar och käka lunch innan vi skulle va barnvakt. Brorsan kom hit med Vincent och han har varit här hela eftermiddagen och sover nu sött i sängen. Så ska han va här till lunch i morgon,va nu det innebär.

Nu på kvällskvisten har jag njutit av tystnaden och tittskåpsfixat lite .

Sov gott världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela