Madde

Jag vann...

Publicerad 2010-09-18 13:54:01 i Allmänt,

Jag har inte berättat för er här om en tävling som jag och en kompis starta för två månader sen. Jag fick nog helt enkelt när jag ställde mig på vågen och den visa att jag gått upp fyra kilo och när jag knappt längre kunde knäppa mina shorts,jeanskjol och inte mina jeans passa längre.Innan jag gick upp dessa 4 vägde jag redan 4 kilo för mycket vad jag tycker. Så alltså 8 kilo för mycke.Då bestämde jag mig för att nu ska jag tillbaka till ruta ett. Min kära vän kände lika dant.Så vi bestämde att vi tar två månader och den som gått ner mest blir bjuden på middag. Så i går avjordes det hela och jag vann,skilde inte mycke vi har vart så duktiga.Så nu har jag gått ner 6,5 kilo , så jag har 1,5 kilo kvar sen är jag tillbaka där jag låg innan jag fick mitt första barn för 7 år sen.
Nu helt plötsligt kan jag ha byxor som bara legat för dom vart för tajta och det känn så skönt.

Vi åt på en Italiensk resturang som heter Tarantino och ligger på roslagsgatan inne i stan. Super mysig kväll med alla mina tjejer och jätte god mat. Efter tog vi en sväng på storstad och tog en drink.

Märks att jag inte åker buss så ofta längre men nu har dom satt in bara 639 en gång i timmen hela kvällen fram till tio i två. Kors i taket för ut fick man åka runt hela sverige eller byta buss och dom gick inte så ofta. Så det kändes skönt kan det blir buss flera gånger.

Skulle haft kameran med men glömde som vanligt

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-20 21:27:12

Gattis Madde! Jag visste du skulle klara det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela