Madde

Bak och bad

Publicerad 2010-09-10 23:09:36 i Allmänt,

I dag har det vart en härlig ledig fredag. Börja med att ta mig ut på en spring tur innan frukost då vi vakna tidigt.
Sen när R tog Oliver till skolan så baka jag och William choklad muffins med nonstop. MUMS Och så blev det lite memory,Lite lyx tid med mamma medan Oliver är i skolan.







Sen blev det ett bank besök och en sväng till optikern.Fick ett par nya lincer som jag ska pröva några dagar.
Efter det så gick jag till rimbo biten och åt lunch med Linda jätte mysigt att träffas och snacka lite skit.

13.15
slutar skolan och då gick vi ner till badhuset. Det va länge sen vi va och bada så det va mysigt. Innan sommaren när vi va ner så sa jag till Oliver att om han klarar 25 meter får du vilken glass han vill. Då va det precis så han klara det. Så i dag sa jag om du klarar 50 meter får du välja vilken glass du vill,då simma han 100 meter, så himla duktig och det såg fint ut hela tiden,Mamma är så stolt :).








Mysigt med en dag tillsammans. Dock åkte R och jobba på kvällen men då fick vi middags besök av Micke ,Tessan och Vincent.Så full fart tills dom somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela