Madde

Avslutning

Publicerad 2010-09-29 21:59:16 i Allmänt,

I kväll har vi vart på fotbollsavslutning, det vart match mellan vuxna och barn. De vuxna vann med ett poäng,jag va med ne stund men fotboll är inte riktigt min grej.Efter matchen blev det grillad korv, saft och kaka.

På vägen hem gick vi förbi parkeringen och kolla in lite karuseller som ställts upp inför marknade som är om en vecka.

När barna somnat så tog jag fram lite pyssel och så tillverka jag ett dopkort, och så har jag gjort klart mitt dopskåp.Ska alltså på dop i helgen och även på en 30 års fest. Så i morogn ska jag göra ett kort till 30 åringen. Lägger upp lite bilder på korten och skåpet efter helgen vill ge bort dom först i fall dom läser här.

Nu ska jag sova

ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela