Madde

Att så lite kan gör någon så glad

Publicerad 2010-03-26 17:20:35 i Allmänt,

Fredag i dag och jag jobbar kväll. Men det är helt okej vi ska ha mys med pizzabak och så med ungdomarna i dag.

Så har jag haft en mysig och skön förmiddag hemma. Börja med lite nopring av ögonbryn,färgning och så lite ansiktsmask på det.Sen blev det en lite promenad i det sköna vädret till järnaffären,uraffären och till sist lunch på cissis med R och William.Fick bli en cesarsallad är ju så gott. Hämta mina linser oxå, så nu ska jag kunna se bra i ett halvår till.

PÅ jobbet har vi haft kalas för mars barnen trevligt trevligt.
Blev kladdkaka över så vid stägning bjöd jag sista barna på det dom vart så glada och jag va BÄST. Tänk att så lite kan gör dom små liven så glada :).



F
ixa med mina lovebokstäver och kronerna här om dagen på en av mina tavellister jag köpte på ikea.Vart rätt nöjd.Nu måste jag ta mig till gallerix och köpa tavlerna jag såg och sätta på den andra. Om dom finns kvar vill säga jag brukar ha sån otur .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela