Madde

Spelning,pass,hav, savmp

Publicerad 2010-07-22 22:06:14 i Allmänt,

I går lämna jag ungarna hos mamma och pappa.Sen kom Madde hit och så tog vi oss en drink innan det blev middag i norrtälje.
Vi gick på Åtellet och åt grillbuffén, så där tycker jag. Efter det så blev det till att lyssna på Random uppe på Kontrast.(Ett coverband.

Så i morse när vi vakna packa vi badväska hämta ungarna och så åkte vi ut till Kapellskär och mös ute vid havet. Har varit rätt less på bad och sol ett tag men i dag va det skönt att ta sig i väg igen.
Sen bar det av mot spillersboda och lite glass stopp för att sen åka till norrtälje och göra pass till ungarna.

På vägen hem stanna vi för att tanka och så körde vi en biltvätt. Ungarna satt i bilen och tyckte det va så häftigt att så lite kan roa dom små liven.

Väl hemma blev det lite middag och sen en tripp till skogen.Den som först hitta någon kantarell skulle få 5 kronor sa jag så båda killarna leta glatt ända tills jag hitta dom första :)
Det blev några stycken men är för torrt ute.Det skulle behöva komma lite regn så svamparna kan komma.

Tänkte ladda upp lite bilder från dagen med kameran har lagt av :(

Men en lite kantarell mack blir det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela