Madde

Göteborg

Publicerad 2010-07-31 09:30:50 i Allmänt,

Nu är vi hemma och har landat igen.
Det blev tre härliga dagar i göteborg. Vi kom ner i tisdags till lunch och då blev det lite stros på stan,kolla in fiskekyrka och köpte rökta räkor med aioli.Promenera genom parken som låg längst vattnet.



Sen hamna vi på kärralunds camping på kvällen och där blev det en lugn kväll med lek i parken för ungarna och så ladda vi batterierna inför onsdagens tripp på liseberg.
Vi hade bra väder och va på liseberg från kl 11-21 massa folk och mycke köer. Dom värsta köerna va ju på dom större attraktionerna.
Oliver hade turen på sin sida och vann först ett rör med center och sen en stor dumle med 10 påsar inuti.William vann en liten daim påse.







Efter denna dag hamna vi på gårdas brandstation där vi hyrt en lägenhet en natt. Så på tordagen när vi vakna va det lite sämre väder och det passa oss bra då vi skulle till universeum.
Va där till det öppna vilket va tur för när vi gick hem va det så lång kö bara för att få komma in.


Oliver klappar rocka


Så kunde man gå över rockorna


Jätte krabba

Så hade om hajar, ormar, maneter och så regnskog. Lite olika prova på rum.
När vi skulle hem så hade det börja regna. Bilfärden hem gick så där lite tjat om när vi skulle komma fram,va lite obehagligt på sina ställen då det öste ner och man knappt såg vägen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-02 10:02:47

Vad kul med Liseberg. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela