Madde

Julfika på Fritids

Publicerad 2010-12-18 20:15:12 i Allmänt,

Mysigt julfika på Olivers fritids i torsdags och så lämna han och Robin en julklapp till fröknarna.Dom hade bakat peppisar och lussekatter,mums musm.Känns att det har blivit mycke gott på sista tiden.Men det får vi ta tag i efter jul igen,svårt nu när man blir frestad över allt.

Oliver hade fotbolls träning va för sista gången på kvällen. Så nu blir det lite lugnt några veckor inga tider att passa.


Annars går jag nu mer och mår bra för jobbet har löst sig,känns som det bara kan bli bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela