Madde

Tidiga barn.....

Publicerad 2010-04-25 19:51:48 i Allmänt,

I bland kan det va skönt att barnen vaknar tidigt och man själv känner att man har energi. Gick därför upp i tid i dag så jag skulle hinna med det jag ville innan vi skulle åka på kalas. Rensade i en rabatt och jorgubbslandet. Skönt nu är det bara hallonlandet och en rabatt kvar.


Killarna hjälpte till ett tag med jorgubbslandet


Resultatet :)


Här kom dom igen och börja kolla efter mask och myror.


Så här blev det .Här planterade jag ner mina rosor på sen sommaren som jag fick av tjejerna i 30 års present. Får se om dom tar sig. Sen ska det bli några fler blommor, någon som har förslag?

När vi va klara med det här va kl nästan 11 och det va dags att gå in och byta om för att åka på 1års kalas hos Ingrid.Men när vi precis skulle åka så ringde Karin och berätta att Ingrid va magsjuk.Typskt :(.
Vi hade bestämt att vi skulle till solna c först och köpa nya jumpakläder till Oliver och så hade Killarna förberätt med sina spar pengar och skulle handla nått på leksaksaffären. Så dom bestämde att vi skulle åka ändå och efter solna c åka vi till Mulle meck parken. Så ville dom att jag skulle kolla med Linda och hennes barn om dom ville följa med men dom va upptagna:(


Mulle meck parken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela