Madde

Tror jag vaknat igen

Publicerad 2013-03-16 16:27:00 i Allmänt,

Så har jag vaknat upp ur idet, tror jag alla fall.
Idag har det varit en underbara dag tillsammans med min kära. Det hör inte till vanligheterna att vi är helt själva om jag säger så. Efter lunch drog vi till Uppsala och handlade lite Påskliljor och blommor till mina småkrukor som jag har i hallen. Sen vart det ett besök på Ikea för att finna inspiration till vårat kök som vi håller på att göra större. Det gick väl så där, måste spåna lite mer.

Väl hemma så har vi nu varit ute på sjön och åkt skidor i det fina vädret.
Så himla lugn och skön dag.
Snart ska vi hämta hem Oliver med kompis som ska sova över och leverera sovsaker till William som ska sova borta.

Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela