Madde

Bättre och bättre

Publicerad 2012-01-23 22:24:44 i Allmänt,

Värken har gett med sig under hela dagen. Så nu när jag gått och lagt mig känns det okej inte helt bra men okej. Hoppas på att det är norra i morgon. Har pysslat lite här i kväll snart kan ni få se resultatet.
Målade också klart öppningen mellan hallen och köket. Nu är det klart från hallen sett, från kökets håll kommer det dröja en stund innan någon bild kommer. Vi ska hitta en tapet och sätta på väggen där. Ska bara få med mig han jag bor med upp till järnaffären så vi kan komma fram till något fint.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela