Madde

Fixar lite här och lite där

Publicerad 2012-08-07 21:39:32 i

Första besöket på fritids gjordes i dag. Med följd av två dagar till då William ska vara för själv. Känner mig inte orolig alls det kommer bli så bra. Efter vi va där så vart jag skälv hemma. William lekte med Viktor och oliver va hos Elias. Jag passade på att städa och så hade jag en klipptid. Vid två tiden kom fina Solvieg hit och fikade. Skönt att få vädra av sig lite. Jag har haft känsla i hela kroppen att jag absolut inte vill tillbaka till jobbet, men efter vår fika i dag känns det lite bättre. I går startade jag ett till sommarprojekt hos min mamma och pappa. Håller på att måla om deras hus. Falurödfärg väldigt smidigt. Pappa sopar av och jag målar. Så i dag målade jag en sida till, två kvällar till så är det klart sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela