Madde

Förberedelser

Publicerad 2011-05-26 21:37:49 i Allmänt,

Det är ganska mycke just nu både här hemma och på jobbet. Jobbet ska det fixas inför sommaren och så börjar jag tänka på hösten med listor namnskylltar och allt vad det ska vara. Hur ska jag jobba får jag va kvar på cafeteria biten osv. Här hemma är det nu i helgen två kalas,imorgon har Oliver sitt kompis kalas och vi ska ta med 5 killar till upplandsväsby och bada på deras bad. Så vi tar med dom direkt efter skolan i morgon. På lördag är det släktkalas för både William och Oliver. Skönt att slå i hop dom. Jag har dock bakat allt som vi ska ha men det är ju ändå lite fix runt om. Visst det är ju lite kul också men skönt när det är över.
Sen på Onsdag och vi på kryssning med Mia och Anders. Ska bli väldgt skönt och bara få äta gott och få koppla av för en stund.
Sen kom jag på i går att snart är det den 11:e juni och då ska vi ha en dag för mina föräldra så det ska också bokas och fixas med.Kan inte skriva nått här eftersom dem inte vet än vad vi ska göra. Dem får det av oss i 60 års present. Men det kommer bli mys i alla fall.
Nä nu ska jag nog börja göra mig klar för kvällen och krypa ner i nybäddat, det är så underbart älskart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela