Madde

Ledig

Publicerad 2010-03-08 18:30:22 i Allmänt,

Så va det måndag igen och jag har vart ledig.När vi vakna hade Oliver lite ont i halsen så han fick va hemma i dag. Mia med barn kom förbi efter frukost och visa mig lite hur jag kan göra med bloggsidan med foton och så.Får se om jag får till nått som jag vill här nån dag framöver.
Mia och dom åkte hem och du blev det lunch,efter lunchen gick vi ut i det fina vädret och lekte ett tag.Man fick verkligen vår känslor så härligt. Gick in byte lite kläder och åkte sen mot Solna för att fika med Jenny,Minna,Line med barn.
Jätte trevligt och när vi fikat ett tag kom sofie förbi och höll oss sällskap. Barna har vart jätte bra i dag och skött sig exemplariskt:)
Efter fikat blev det lite shopping en tröja till Oliver en tunika och kjol till mig, Willaim fick nya jumpa shorts och så ett par solbrillor till mig oxå ja.Se om jag kan få upp lite bilder på det i morgon.
Sen va det dags att åka hem. När vi precis är på väg så blir William kissnödig så det är bara att åka in en annan väg (för det va såna köer )så han kunde få kissa.Sen va det raka vägen hem och handla lite på ica .
Nu har vi ätit god middag och det börjar närma sig träning,skönt och få röra lite på sig.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-09 07:47:58

Jisses vad med saker ni hann med efter att vi åkt =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-09 20:56:15

Vad trevligt vi hade! Ja dina små är verkligen duktiga :) sötisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela