Madde

Jippi

Publicerad 2010-03-19 14:36:51 i Allmänt,

Det är fredag och jag är ledig så skönt. Börja morgon med att mina barn va så tysta att jag trodde dom sov när jag vakna men inte det dom satt så snällt i soffan och kolla tv. Annars brukar det va fullt krig.
Lämna Oliver i skolan och tog sen en promenad till ica och handla och sen en liten runda. Hitta en gamal frestyle som william Sitter och lysnar sina skivor på så han är så nöjd.Glad så länge han gärna sitter då i vagnen så jag kan får gå.
Väl hemma kommer Williams Kompis från dagis hit och leker dom hade super bra förmiddag.

Dags att hämta på skolan och nu är det Olivers tur att ha en kompis med sig hem så det har vart kompis hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela