Madde

Fredag kväll

Publicerad 2010-03-05 22:29:34 i Allmänt,

Sitter på jobbet och det har vart en lugn kväll. Lagom med ungdomar lite chicago och besök av polis och nattvandrare.
Efter jobbet ska jag va lite taxi åt mamma och pappa.
I morgon bär det av mot barkarby för att kolla på tvättställ med skåp och spegel till nya badrummet.Hoppas vi hittar nått och kan beställa i morgon.
Sen blir det kalas hos en av olivers och williams alla kusiner.Dom är 11 kusiner på R:s sida, så vi är ett gäng när vi ses om jag säger så.

Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela