Madde

Juldagen

Publicerad 2010-12-26 19:00:29 i Allmänt,

Killarna vakna tidigt och börja fixa med sina julisar. När vi kommit upp och frukosten va klar så vart det lego bygge, Oliver fick en flygplats, tankbil och starwars lego och William fick ett flygplan,liten värld med busshållplats pizzeria cykelverksta av lego och så starwars lego. Sen massa andra roliga saker.


Vi tog oss en paus och gick ut på en promenad i det sköna vädret för att sen komma hem och bygga mera.






På kvällen åkte vi till Killarnas farmor och farfar på lite julmiddag.Tomten hade vart där och lämnat paket oxå så det blev en dag till med lite paket. KUL KUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela