Madde

så sprang en vecka i väg

Publicerad 2010-08-14 15:19:26 i Allmänt,

En arbetsvecka har gått och allvaret är i gång. Lämning,jobb,hämtning,mat kankse lite träning och så sova igen.

Veckan har dock vart väldigt lugn.börja jobba på måndag och då va det inte så mycke barn så väldigt lugnt.
Fick smyga i väg litet tidigare så jag hann med att springa 5:anoch hämta tidigare på dagis/fritids.

Så tisdag börja jag kl 14 så lämna killarna kl 9 och åkte sen upp till mina päron och av sluta projekt ladda.Jag tog på mig att måla den åt dom.När jag va klar kom jag att tänka på att nästa gång det är dags kan Oliver ha det som sommar jobb :)
Sen jobba jag min sista kväll på fritidsgården jag och min kollega tog med oss 17 st ungdomar och åkte in till kungsan på ung 08 festivalen,uppskatad kväll.Kändes lite sorligt att det va sista kvällen och at tjag inte ska jobba med mina kära ungdomar mer.

Onsdagen rulla på i vanlig ordning och torsdag-fredag så hade vi upptaktsdagar på fritids/skolan. Lika med palnering.Torsdagen okej men fredagen en seg dag.

Nu är det lördag och jag ligger i hängmattan och smällter bort vilken värme det vart i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela