Madde

Lediga fredagar

Publicerad 2010-08-20 19:00:25 i Allmänt,

From i dag är jag ledig på fredagar så himla skönt med lång helg.
Morognen börja inte så bra William kom vid halv 6 och va inte speciellt trött tydligen så han skulle ligga nära och och pilla och greja så jag vart till slut sur så han fick gå upp och in på sitt rum. Måste få vakna till själv på morognen.
Men när jag kom upp sen bad jag om ursäktoch sen va det bra.
Vi cykla och lämna Oliver i skolan och stanna till på öppnaförskolan en sväng. William bästis va där så det vart massa lek och han hängde med oss hem sen.

Ja åkte till en kollega kompis som precis fått en liten bebis. Så mysigt och snusa på en liten.Fick gott fika och så liet skvaller så klart. Dom har precis byggt nytt hus så det va spännande och se hur dom fått det oxå.
Hade gjort ett tittskåp såklart men en fem myror fler än fyra elefanter elefant på eftersom hon är lärare så jag tyckte det passa bra.

Sen bar det hem och jag tog mig ut i spåret och sprang 1 miut snabbare i dag än vanligt.Dock stod vågen på lika som förra fredagen så jag måste kämpa på har fuskat i veckan.

Nu är det helg och vi är hemma alla i helgen. :)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela