Madde

i dag börjar projekt

Publicerad 2010-08-24 19:34:20 i Allmänt,

Lite smått börjar jag i dag och fixa i Williams rum.Har spacklat igen hål på den blåa väggen och ska måla på den en gång i kväll. Den kommer fortfarande va blå men hållen måste ju bort efter som det ska va annat på den väggen nu. Sen ska resten målas vitt men det kommer jag forsätta med på torsdag.
För i morgon så ska vi ha föräldrar möte på jobbet så det förstör lite. Både på tränings fronten och fixet.

Suttit och kollat på wallies men hitta inga bra fordon som jag tänkt. Oliver tyckte att jag kunde väl måla egna men det känns som det blir för mycke jobb.
Men William hitta piratwallies han ville ha och så hitta jag några bilar.Piraterna kankse blir för mycke ganska stora. Bilarna kan man sätt på rad på väggen.
Vi får se hur det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela