Madde

Croodarna

Publicerad 2013-03-21 06:36:36 i Allmänt,

Efter jobbet i går tog jag med mig Oliver och han kusin Elias in till stan. Vi började på Taco Bar för lite middag sen gick vi upp till biografen park. Där såg vi på filmen croodarna. Jag vann fyra biljetter till förhandsvisningen.
Filmen va på engelska med svensk text, det passade ju bra för mig för då fick jag in lite engelsks plugg. Måste hitta alla tillfällen för att få in engelskan.
Filmen va bra men som killarna sa det är inte den bästa man sätt.
Men det va trevligt med lite avbrott i vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela