Madde

10 veckor framåt

Publicerad 2013-03-18 17:28:39 i Allmänt,

I dag startade min engelskakurs jag ska gå och jag känner just nu mest ångest.
Efter middagen ska jag gå in på fronter och se hur mina veckor kommer se ut och göra ett upplägg över hur mitt liv ska se ut några veckor framåt.
Får ta lite i taget och inte stressa upp mig.
Det är en distans kurs jag går på i tio veckor. Läraren tyckte att det va bra om man va på plats på torsdagar mellan 9-12 och det fanns inte med i mina beräkningar.
Någon gång hade jag räknat med men inte så ofta. Så som sagt det krävs planering både hemma och på jobbet. Tänkte att man kan åka in någon torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela