Madde

Toppen va det här

Publicerad 2012-09-22 18:44:09 i Allmänt,

I dag har det varit en skön dag. Lite shopping på Ica och så hämta en kompis till William.
Jag bakade lite bröd och fixade lite lunch. Sen hämta hem Oliver, eller rättare sagt köra han vidare till träningen.
Så har jag tjänat en liten kova i dag också, Mia skulle stå och sälja på en loppis, så frågade om hon kunde ta lite saker åt mig också. Det va sånt som va kvar från när killarna sålde sina saker på loppisen för ett tag sen.
De har stått märkt sen då nere i källaren så va bara att ta upp, 250:- till mig :)

Bästa Jenny och söta Elly kom hit i dag och lunchade och fikade mycket trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela