Madde

Svisch

Publicerad 2012-09-13 09:21:22 i Allmänt,

Tiden går för fort, redan torsdag och det sa bara svisch.
Börjar sent i dag och sitter nu på soffan i tystnade och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Planen då jag börjar sent är att jag ska hinna med ett träningspass innan jobbet. Men nu har det blivit tre pass på raden så känner att jag kroppen behöver en vilodag.
Det är aktiviter för barnen varje dag nu mera och Robert går gärna i väg med dem och så tycker han att jag kan väl passa på att sticka i väg och träna medans så jag tackar och tar emot.

Nä men om jag ska ta och t mig för något kanske för det finns massor som behövs göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela