Madde

Mysfredag

Publicerad 2012-09-08 20:29:57 i Allmänt,

Först lite jobba därefter tog jag det lite lugnt hemma innan det var dags att hämta killarna i skolan.
Efter jag hämtat så vart det lite inhandling på Ica inför kvällens tillställning.
Sen åkte vi till café chocolate och mellismys fikade.
Oliver va på kalas på kvällen och jag hade tjejmys kväll här hemma.
Jag har har haft turen att få träffa lite nya fina tjejer här i Rimbo. Vi hade en super trevlig kväll med god mat och massa trevligt babbel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela