Madde

Höstfix

Publicerad 2012-09-09 17:01:49 i Allmänt,

Helgen har tillbringats mestadels ute. Vi började gårdagen med en tur i skogen, hittade lite grann. Sen rensade och fixade jag alla rabatter inför hösten och vintern för att de sen ska kunna leva vidare eller sås nytt till våren.
Skönt att ha det gjort.
Sen eftermiddag kom Sanna, Astrid, Malin och Elin med sin lilla bebis Irma hit och fika. Det va mysigt för va ett tag sen jag träffa dem.
När dem hade åkte hem så tyckte Robert att jag skulle ta mig ut och springa medans han fixade middagen så det. Va bara att köra.

Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner och familj.
I dag söndag så har jag och Oliver varit i Norrtälje på match och William hos en kompis.
När vi kom hem så fortsatte jag med lite höstfix så som att tvättat alla fönster.
Nu kan hösten komma till oss.

Nu blir det fem dagars jobb och på fredag bär det av mot Ullared.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1783891/images/2012/pic_504cad779606ee0dda3e8112.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela