Madde

Fokus på fötter

Publicerad 2012-09-30 17:34:37 i Allmänt,

Förmiddagen har ägnats åt att förberedda det sista inför hösten och vintern.
Sista punkten på listan har varit att köpa varma och tåliga skor.Eftersom DinSko hade 20 % i helgen så passade vi på att kika in där och vi hittade skor till båda killarna. Oliver så där lagom nöjd men det tar jag, han trodde han skulle få ett par jumpadojer som va fodrade men det testade vi förra året och de höll typ i två veckor sen va sulan förstörd. Så så här få det bli.
 
Olivers
 
Williams
 
Sen vart det inhandling av nya skridskor till Oliver och så halsskydd till båda killarna. William ska pröva på hokeyskolan som börjar nästa söndag och Oliver vill pröva på hockey. Han hittade massor av saker han ville ha men fick hejda honom och säga att är det så att han tycker det är roligt får han önska sig saker i julklapp.
Till att börja med skulle han få låna av kusinerna.
men nya skridskor behöver han ändå eftersom vi åker ganska mycke själv under vinter tid.
 
 
 
 
William fick sig även ett par fodrade gummistövlar som kommer bli perfekta att ha på mulle nu framöver och sen även början av våren.
 
Det fanns så mycke fint i skyltfönstrerna nu så jag vart så sugen på att shoppa men jag fick snällt stå över och vänta till något annat tillfälle...
Eller okej jag köpte mig ett par nya stövlar men skulle vilja ha massa nu fräscha kläder också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela