Madde

Storhandling

Publicerad 2012-10-30 18:05:01 i Allmänt,

En trött och lätt irriterad mamma hämtade sina barn på fritids i går. På schemat stod storhandling. Ville helst bara hem, men vet ju att de är sena kvällar resten av veckan och på min lediga torsdag vill jag göra något kul med mina barn. Så det va bara att köra.
Väl framme så är mina barn helt fantastiska, Oliver tar scannern och säger till William, vi samarbetar du håller upp varan och jag scannar?
William gick glatt med på det och shoppingrundan kunde börja. De hämta varor och fixa och greja, kors i taket de höll samma hela tiden.
En glad och stolt mamma åkte hem med bilen full av mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela