Madde

Lördags pyssel

Publicerad 2012-11-10 21:19:00 i Allmänt,

 

I dag har det varit en lugn och skön lördag. Lite bibblan besök med killarna, en snikpik i presentaffären kom utmed lite små saker till dagens projekt, moss hämtning i skogen (ja jag vet att man inte ska) och så godis inköp.

Sen vart det kranspyssel. Gjorde en till våran dörr och så en till min mamma som hon ska få i present. Mamma får den som det inte är vita prickar i.

Alla killar i familjen drog sen i väg på handboll och jag passade på att ta mig ut. Det vart löpning varvat med PW och så plankan på det när jag kom hem.

Nu har Robert några killar här innan de ska på Rimbogalan och Oliver är på party fram till 22. Det får bli jag godiset och så mycket bättre. 

 

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela