Madde

En lördag till i mitt liv :)

Publicerad 2012-11-18 07:37:00 i Allmänt,

Ja visst är det så och många lördagar till kommer det bli.
Innan klockan va 11 hade jag hunnit med lite morgon tjafs, putsat alla fönstren och gjort rent vattenlåset under handfatet. Ringde till Robert och fråga hur man fick bort silen (om det ny heter så)som sitter i handfatet och fick då till svar att den ska skruvas bort jag kan fixa det någon dag. Då kände jag bara nähä du jag kan själv, så gick ner i garaget och hämta vertygslådan och fixade allt galant. Så nu är det luktfritt och fräscht igen.

Oliver åkte på bandymatch i örbyhus, William skjutsa jag på maskeradkalas och själv tog jag mig en skön promenad med Jennie.
Efter 3 va vi samlade igen och har haft en mysig eftermiddag och kväll med godis, Uno och tv.

Livet känns så himla skönt just nu och jag har faktiskt börja längta lite efter att få börja advents/julfixa här hemma.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela