Madde

Projekt klart

Publicerad 2012-05-06 10:02:06 i Allmänt,

Nu är mina möbler färdig målade. Jag lyfte upp dem på altan i dag men märkte då att de behöver torka lite till. Det var lite kämpigt att få till målningen men känner mig ändå nöjd, man får onte granska dem på nära håll. Nu ska jag hitta några fina dynor jag kan ha till och så ett segel som solskydd.
Jag är lite sugen på några stora kuddar som de säljer på Ica just nu, det skulle bli en riktig slapp plats med dem där på altanen.

Ha en bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela