Madde

Lördag

Publicerad 2012-05-05 12:22:00 i tittskåp,

Lördag och klockan är redan tolv. Hade tänkt att jag skulle fått massa gjort innan jag och William ska i väg på födelsedags fika hos Sofie. Jaja, lite svårt att komma i gång. Men har i alla fall målat mina möbler en sista gång.

Efter gårdagens träning har jag i dag härlig träningsvärk i ben och armar. Det är liksom en skön känsla men ändå inte. Man vet i alla fall att man tagit i rätt och bra ;)

Ska leverera ett skåp i dag också.

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela