Madde

Hur svårt kan det vara att förstå...

Publicerad 2012-05-28 21:25:37 i Allmänt,

Så har man jobbat en dag, i morgon har jag tagit ledigt för att följ med på sista dagisutflykten.
Det har ju varit lite kort veckor fram till nu så tyckte inte jag skulle bryta det :-).

Oliver hade varit för jäklig i går innan jag kom hem och det fortsatte även sen. Kaxig attityd, bryr sig inte om vad man säger rynkar på näsan när man pratar med honom osv.
Vilket resulterade i att det är dataförbud och kompisförbud denna vecka. Det visade sig redan i dag efter fritids att det är svårt för han kunde inte ta för sig något vettigt alls. Ska bli spännande att se hur veckan utvecklas och framför allt se om det hjälper och att han fattar något av vad vi sagt.

I går när vi var hos Roberts föräldrar plockade jag lite gräs som jag satt i en vas och ställde på köksbordet. Fick set av mamma såg så trevligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela