Madde

Fullt ös

Publicerad 2012-05-09 21:43:17 i Allmänt,

Ännu en kväll med full fart. Hem efter jobbet äta lite middag,kl 17 va det samling vid arkadien. Dags för en match i norrtälje. Jag och William släppte av oliver vid fotbollsplanen och passade sen på att åka upp till öb för att shoppa lite in för kalasen i helgen.
Matchen slutade i förlust, det va jämnt länge och stod 4-3 till norrtälje men mot slutet orkade inte grabbarna hela vägen så de förlorade med 3-8.

Nu har jag precis kört igenom ett litet träningspass här hemma och passar på att slappa till lite innan sängen.

En dag till och sen blir det helg. Ska bli trevligt eftersom vi ska fira killarna som fyller år nu i maj. Fredag släktkalas och på lördag blir det kompiskalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela