Madde

Den stora kvällen/natten

Publicerad 2012-05-24 23:01:43 i Allmänt,

I 3 år har han väntat på denna kväll. 3 långa år för att få göra som brorsan. Det handlar om att få sova kvar på dagis,äta middag i hop ha skattjakt och bara få ha mys med sina kamrater innan de ska gå vidare ut i världen.
Vad händer jo William började hosta i går och få tung andning. Så i dag fick han följa med mig till jobbet på förmiddagen och sen efter lunch va vi bara hemma och tog det lungt. Allt för att han skulle orka med kvällen.
De ringde från dagis och sa att det är klart han ska komma trotts att hosta om han orkar. Klart han vill dit han packar och fixar och känns hyfsat glad.
Jag har gjort klart för han att orkar han inte så är det bara ringa så hämtar jag.

Jag lämnar honom och åker i väg och storhandlar i Norrtälje,hämtar hem Oliver från en kompis hinner börja plocka upp maten och sen så ringer telefonen. Granen står det på displayen.
William är ledsen och vill hem, hämta hem honom och när vi kommer hem har plutten feber. Den har inte synts till på hela dagen så det känns så typiskt.

Ja det är som det är,men han hann alla fall med middagen och skattjakten och lite annat mys. Nu sover han sött i sin säng och jag hoppas på att han ska må bättre i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela