Madde

Burgare

Publicerad 2012-05-11 22:12:50 i Allmänt,

Kalas ett är avklarat. Det vart en trevlig kväll och vi grillade burgare och korv. Barnen röjde ute på tomten och vi vuxna va inne och pratade en massa skit ;).
Killarna fick super fina presenter.
Oliver fick: pengar
Shorts med t-shirt
Fotbolls träningskläder
En adidas t-shirt
Pengar
En ute leksak

William fick: smurflåda till sina utflykter
Fotbollskor
Fotbollstrumpor
Pengar
Adidas t-shirt
En ute leksak

De va jätte nöjda båda två och stupade i sängen. Laddar för en ny kalas och fotbollstränings dag i morgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela