Madde

Bebis mys

Publicerad 2012-05-05 20:55:33 i Allmänt,

Så har denna lördag fluggit förbi. Som jag skerv tidigare så vart det inte många knop gjorda på förmiddagen. Oliver har varit hos en kompis och jag och William åkte till Solna och hade mysfika hemma hos Sofiepå eftermiddagen.
Vart mys stund med lilla Evyn, Minnas bebis. De är ju så söta de små liven.

Väl hemma va det dags för middag, det vart hamburgare, det brukar vi äta när Robert jobbar lördag dygn så varför bryta rutinerna.
Sen drog killarna ut och spela fotboll, så då passa jag på att klippa gräset.Premiär för i år och ett bra träningspass när Robert jobbar natt och jag inte kan komma i väg. I dag vart bara nedre delen klippt då klockan rusade i väg.

Gårdagens träning gav mig verkligen träningsvärk som jag skrev tidigare i dag, det har bara blivit mer och mer under dagen men jag hoppas det släpp till i morgon då jag bokat ett cirkelfys pass.

Pollen känns bättre nu så min medecin måste ha börjat verka vilket känns skönt.
Nu blir det en lugn stund i soffan innan sängen.

Ha en trevlig lördags kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela